אז מה באמת חשוב שיהיה במתחם לאירועים עסקיים?
אז מה באמת חשוב שיהיה במתחם לאירועים עסקיים

במסגרת עבודתכם, אתם חותמים בכל יום על הסכמים ועסקאות. ועל העסקה החשובה ביותר? תחתמו ממש בקרוב עם מתחם לאירועים עסקיים! רוצים להבטיח את האירוע העסקי המרשים והחוויתי ביותר – לכם, לעובדיכם ולאורחים שלכם? לפניכם, מדריך קצרצר לבחירת מתחם לחגיגת כל אירוע עסקי – מתערוכה מקצועית ועד חגיגות האקזיט. 

3 דברים שחייבים להיות בכל מתחם לאירועים עסקיים

הצ'ק ליסט שלכם כולל לבטח עשרות דברים שאתם רוצים לבדוק ולהעריך לפיהם מתחמי אירועים. ואם תשאלו אותנו? בשלב הראשוני, תוכלו להסתפק בבדיקת 3 דברים בלבד:

  • תפריט מגוון, אוכל מצוין – אירועים עסקיים אמנם שונים מאירועים פרטיים, אך יש להם בכל זאת דבר אחד במשותף: בשניהם האוכל הוא מרכז ושיא והאירוע. מתחם לאירועים עסקיים חייב להעסיק שף מקצועי, יצירתי ומיומן, שיבטיח עבור האורחים החשובים ארוחה ססגונית, טרייה, טעימה ונדיבה.
  • פתרונות טכנולוגיים, מערכות מתקדמות – אירוע עסקי יכול להיות יום גיבוש, כנס מקצועי או יום עיון. כך או כך, בכל אחד מהאירועים יש צורך בפתרונות טכנולוגיים עכשוויים כדוגמת מסכי לד, מערכות סאונד ומערכות תאורה. 
  • חלל ההולם במדויק (!) את גודל האירוע – ישנם מתחמי אירועים קטנים, בינוניים וגדולים. אין באמת מתחם טוב יותר או פחות, אלא שיש את המתחם ההולם את גודל האירוע שלכם (המוגדר בהתאם לכמות המוזמנים). מתחם האירועים אמור להתאים לגודל האירוע ככפפה ליד, כך שרצוי להימנע ממצב בו אתם בוחרים במתחם המותאם ל-800 אנשים לאירוח 100 אורחים.

יש במתחם הכל? הבטיחו עוד שני דברים נוספים

את הדברים הבסיסיים שציינו בפניכם, תוכלו לבדוק מרחוק ומבלי לערוך פגישה פרונטלית עם נציגי המתחם. עם זאת, אירוע עסקי מוצלח לא מותנה רק באלו, אלא בעוד שני דברים נוספים שחשוב להבטיח:

  • המלצות של לקוחות עסקיים – במתחם בו אתם מתעניינים ורוצים לחגוג כבר נחגגו אירועים עסקיים שונים. ולאן אנחנו חותרים? ישנם בעלי עסקים שיכולים להמליץ לכם על אלו הראויים והמתאימים ביותר לחגוג בהם. אנחנו יודעים, כאנשי עסקים עסוקים זמן הוא משאב מאד נדיר אצלכם. בכל זאת, כדאי להשקיע זמן בקריאת המלצות, שכן הן יקרבו אתכם אל המתחם האידיאלי והמתאים לכם ביותר.
  • צוות מקצועי של מנהלי אירועים – קיבלתם המלצות חמות על מתחם לאירועים עסקיים? הגיעו לפגישה והתרשמו מהצוות שבמקום. אנו מדגישים זאת, שכן לניסיון ומקצועיות הצוות השפעה אדירה על הצלחת האירוע. כשם שאתם מתרשמים מנראות המקום, התפריט והעלויות, כך העניקו חשיבות אדירה למנהלי האירועים: לנכונות, יחסי האנוש, האדיבות ולגישה בה הם נוקטים ("נמצא פתרון לכל אתגר!" או "מצטער, זה לא אפשרי").


אנחנו ב-LARA – מתחם לאירועים עסקיים, נשמח לחגוג את האירוע העסקי שלכם ולארח אתכם בסטנדרט קפדני ובלתי מתפשר. לפרטים נוספים ותיאום ביקור במתחם שלנו, התקשרו – 053-425-4918 

 

טיפים
נוספים

תפריט

1
היי :) רוצים לשוחח?
שוחחו עם נציג של לארה אירועים
דילוג לתוכן